Mrs.Mustache


2011 holiday
Tuesday 17 January 2012 | 0 comment(s)
2011 - ipoh (lostworld of tambun) ---> cameron highlands ---> port dickson

assalamualaikum and hola guys (:
tahun lepas 2011, masa akhir tahun, saya pergi bercuti dngan family besar belah bapa saya, tapi family saya tak ikot, just me and my sister je pergi. my mum bagi RM300 untuk 2 org selama 3 hari. ohh ya sngat sikit. terpaksa berjimat sesangat. its such a long journey from selangor to ipoh, saya duk kat dalam kereta membuta je. hehehe. my sister and i naik kereta dngan pakcik saya, also known as cikcop. dia bawak kereta memang sumpah tak tipu laju gila rasa nak mencarut,laju gila wa cakap sama lu.rasa nak meninggal pun ada dohh. kitorang gerak lambat sikit dari yg lain-lain, sebab kotorang dari arah yg lain. sngat excited nk pergi bercuti kali ni, because, kitorang takpernah cuti sama-sama cenggini. masa smpai kat sana agak lewat, dh nak maghrib mcmtu, smpai-sampai hotel terus masuk bilik, salam-salam semua yg dh sampai awal. then, solat. lepastu pegi kelua ramai-ramai,makan kat luar, dekat bandar ipoh.

                                                                    tower regency hotel

                                                                     lostworld of tambun

lepas habis mandi,buang-buang daki apa semua, pergi makan dekat apa kejadah nma restoran tu pun aku tktau, lafarparfar safangatfat!!!

                        bersama icat si macho yg handsome muka mcm mat saleh yg kuat menangis,ciwekk :P


budak comel iyaa iyaa oooo

pergi pasar karat, and....... where's the pict? sorry tiada gambar.masa ni camera kat my cousin. 

in the car,muka hitam

k begin the journey to cameron.........
masih ada 3 kereta lagi dibelakang

setibanya di cameron..........


 
sedap banget wa cakap sama lu


jngan tnya kenapa muka aku mintak lempang -.-
bosan dlm kereta, ni la kerja aku
haha bosan duduk dlm kereta. so,my uncle keluar 

masa dekat cameron tuu, fuhhh jam dia...bukan main 3jam mcmtu laaa, bosa bontot den duduk dalam kereta lama-lama. kitorang turun dari cameron dh malam mcmtu la, pastu me, my sister and my uncle smbung journey pergi port dickson.... memang penat ahh, tapi sebelum pegi port dickson tu, hantar my cousin dlu kat KL, then baru pegi PD that nught jugak, without any rest......... huh dasyyaaattt
smpai PD pagi pagi buta mcmtu la 3 or 4 am if i not mistaken, then terus cari bilik,actually, my parents and my adik dah ada kat PD since pagi lgi,dorang dah gerak dlu....
gambar kat PD takde..dekat camera lagi satu, malas nk ambil..k that's all. bye lovesssss 


p/s: gamba kat dlm blog ni semuanya without edit.so, memang nampk ahh jerawat aku yg comel tuu :P













Older Post