Mrs.Mustache


hangout yg bosan
Thursday 22 December 2011 | 0 comment(s)
assalamualaikum wbt (:

about 21.12.2011 , mase pagi tuu ,kakak saya dh siap mndi, then dia gerak saya, dia kata :

aten-nak ikot aku tak?
aku-*mata sepet* pegi mana?
aten-beli hadiah untuk kwan aku

lepastu saya bangun mandi siap-2 ape semua  , pukul berapa tah kitorang gerak.

mcam ape dah muka akak aku

the curve

firstly,kitorang pegi padini . ade sales gitewww, aku ade terpandang satu kasut ni , wahhh cantik banget. tapi akak aku cakap takpayah beli, buat habis duit je. elehh dia jealous sebenarnye *angkat dagu* lepastu kitorang beredar dari padini tanpa sebarang pembelian. HAHA, then kat sebelah padini tu ade mcD . saya ajk kakak saya makan kat situ .


makan punya makan punya makan punya makan , then kenyang *lap mulut*. lepastu pergi ikea, jalan-2 kat situ . tengok showroom apa semua. sambil berangan 'nnti aku nak buat bili cenggini lah' . hahaha berangan je lebih. lepastu saya ajak balik kakak saya pergi padini sebab tkpuas hati . nak jugak kasut tadi tuu tak kira tak kira. 
masa dekat padini tuu,saya terus menggapai kasut yg comel itu dan saya pun mencubanya, emm agak ketat ianya bersaiz 5 , lalu saya bertanya kepada salesgirl yg kerja padini tuu . 

aku-kasut ni saiz 6 ada tak?
salesgirl-takde la dik, tinggal itu satu je 
aku- :O

huwaaaaaa ;'( takdapat tercapai impian aku nk beli kasut tu , tsk tsk tsk ;'( rasa mcam nk ludah-ludah pun ada .

aku balik dalam keadaan yg sngat hampa :'( :'( :'( . lepastuu kitorang masuk kereta gerak pergi rawang. nak pergi tesco,hihihi lepastuu balik . last-2 nya tak beli pun hadiah untuk kawan kakak saya tu . sebab tk cukup duit












Older Post . Newer Post